Trening

Trening Personalny

Statystyki pokazują, że 90% osób które zaczynają trenować, w ciągu 2 miesięcy przestają ćwiczyć na skutek spadku motywacji… Na bazie mojego doświadczenia stwierdzam, że statystyki są o niebo lepsze podczas treningu z trenerem personalnym. Z całą odpowiedzialnością uważam, że trener zwiększa szanse na osiągnięcie sukcesu 10x. Jak sięgam pamięcią, nie mogę sobie przypomnieć osoby która zrezygnowałaby z treningu po tak krótkim czasie.

Trener personalny Będzin, Katowice, Sosnowiec - Śląsk

Na co możesz liczyć:
  • Rekompozycja ciała, redukcja tkanki tłuszczowej, budowa masy mięśniowej 
  • Poprawa wydolności i siły 
  • Kreatywny, za każdym razem inny trening
  • Monitorowanie efektów
  • Dużą dawkę motywacji
  • dostosowywanie intensywności treningów i rodzaju żywienia do możliwości klienta 
  • Elementy fizjoterapii w treningu  (np.. u klientów z bólem odc. Lędźwiowego, poprawa postury ciała itp.) 
  • Polepszenie zdrowia i samopoczucia 
  • Spokojną i kameralną atmosferę 
  • Już po 2 tygodniach pierwsze rezultaty
  • Już po 2 miesiącach poczujesz się bardziej pewny/a siebie i bardziej atrakcyjny/a 

JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

TRENING PERSONALNY BĘDZIN i cały ŚLĄSK (Katowice, Sosnowiec)

KROK 1

Konsultacja

Zanim rozpoczniemy Twoją przygodę z treningiem porozmawiamy o Twoich potrzebach, możliwościach czasowych, celach, przebytych kontuzjach, nawykach żywieniowych oraz wszystkim innym co pomoże mi pomóc Ci w jak najlepszy sposób.

KROK 2

Testy

Testy są bardzo przydatne w dobraniu skutecznego dla Ciebie treningu. Pozwalają również określić Twój poziom sprawności, przewidywany czas osiągnięcia Twoich celów oraz ułatwiają proces monitorowania treningu.

Oto niektóre z nich:

• spoczynkowe tętno • analiza składu ciała • siła mięśniowa • wydolność układu oddechowo-krążeniowego • mobilność stawów • postura ciała •

KROK 3

Analiza Żywienia

To jak się odżywiasz oraz robieś/aś to przez ostatnie kilka lat będzie miało znaczny wpływ na nasze rezultaty. W pracy z podopiecznymi staram się podchodzić do żywienia racjonalnie, ale nie skrajnie rygorystycznie. Z doświadczenia wiem, że długoterminowo taka strategia sprawdza się lepiej.

KROK 4

Planowanie treningu i żywienia

Zbieram wszystkie informacje które uzyskałem podczas spotkania i planuje kolejne 3-12miesięcy.
 

KROK 5

TRENING JEDEN NA JEDEN

Treningi personalne prowadzę już od 7 lat. Wiem jak zrobić aby trening był efektywny, a jednocześnie nie był nudny.
 

Udzielam gwarancji na swoje usługi

Jeśli po 12 tygodniach nie będziesz zadowolony z efektów zwracam Twoją inwestycję!


WIEM Z DOŚWIADCZENIA I JESTEM PRZEKONANY, ŻE JAK TYLKO SIĘ ZAANGAŻUJESZ W NASZ PROCES TAK JAK JA,
OSIĄGNIEMY TWÓJ CEL

  • Moveman Emil Strumiński - Trening Personalny
  • Moveman Emil Strumiński - Trening Personalny
  • Moveman Emil Strumiński - Trening Personalny
  • Moveman Emil Strumiński - Trening Personalny
  • Moveman Emil Strumiński - Trening Personalny
  • Moveman Emil Strumiński - Trening Personalny

Trening dla Sportowców

Jeśli chcesz poprawić swoje wyniki
lepiej przygotować się do sezonu lub zabezpieczyć przed kontuzjami



Napisz do mnie

Biegacze

Moveman Emil Strumiński - Trener personalny, Fizjoterapeuta
Trening motoryczny dla biegaczy .

Piłkarze Wodni

Moveman Emil Strumiński - Trener personalny, Fizjoterapeuta
Trening motoryczny dla piłkarzy wodnych - WTS Polonia Bytom.

Piłkarze Ręczni

Moveman Emil Strumiński - Trener personalny, Fizjoterapeuta
Przygotowanie do sezonu zawodnika  Michał Adamuszek - ekstraklasa piłka ręczna.

Piłkarze

swim_gym_moveman_emil_struminski_trener_personalny_olivier_lazar
Trening motoryczny  Oliwier Lazar - II liga piłka nożna.
 

Hokeiści na trawie

Moveman - Emil Strumiński Trener Personalny, Fizjoterapeuta
Trening z kadrą narodową w hokeju na trawie.