Rezultaty

KAMIL


PRZED

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty

Cel: redukcja masy ciała

Czas: 3 miesiące

Waga: -13 kg

Obwód w pasie: -15 cm

Metody treningowe: 3 jednostki treningu siłowego w tygodniu + trening interwałowy

PO

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty

„Trener z ogromna wiedza i zaangażowaniem. Do każdego ćwiczącego podchodzi w indywidualny sposób przygotowywujac odpowiednie ćwiczenia dobrane dla niego. Profesjonalne podejście oraz sympatyczne podejście sprawia ze chce się wracać i ćwiczyć Indywidualne podejście do każdego grubasa.”


∼ Kamil

KAMIL


PRZED / PO

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty
Moveman - Trener Personalny / Rezultaty

Cel: redukcja masy ciała

Czas: 3 miesiące

Waga: -13 kg

Obwód w pasie: -15 cm

Metody treningowe: 3 jednostki treningu siłowego w tygodniu + trening interwałowy

„Trener z ogromna wiedza i zaangażowaniem. Do każdego ćwiczącego podchodzi w indywidualny sposób przygotowywujac odpowiednie ćwiczenia dobrane dla niego. Profesjonalne podejście oraz sympatyczne podejście sprawia ze chce się wracać i ćwiczyć Indywidualne podejście do każdego grubasa.”


∼ Kamil

MARCIN


PRZED

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty

Cel: redukcja masy ciała

Czas: 2 miesiące

Waga: -7 kg

Obwód w pasie: -10 cm

Metody treningowe: 2 jednostki treningu obwodowego + 2 jednostki treningu aerobowego

PO

Moveman - Trener Personalny / RezultatyMoveman - Trener Personalny / Rezultaty

„Emil to profesjonalista w każdym calu. Treningi prowadzone z największym zaangażowaniem i skupieniem całej uwagi na swoim podopiecznym, zawsze bardzo urozmaicone. Dzięki za poświęcony mi czas, motywację, wsparcie w chwilach słabości i zrzucenie tych kilogramów!”


∼ Marcin

MARCIN


PRZED / PO

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty
Moveman - Trener Personalny / RezultatyMoveman - Trener Personalny / Rezultaty

Cel: redukcja masy ciała

Czas: 2 miesiące

Waga: -7 kg

Obwód w pasie: -10 cm

Metody treningowe: 32 jednostki treningu obwodowego + 2 jednostki treningu aerobowego

„Emil to profesjonalista w każdym calu. Treningi prowadzone z największym zaangażowaniem i skupieniem całej uwagi na swoim podopiecznym, zawsze bardzo urozmaicone. Dzięki za poświęcony mi czas, motywację, wsparcie w chwilach słabości i zrzucenie tych kilogramów!”


∼ Marcin

MAGDA


PRZED

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty

Najważniejsza metamorfoza mojej żony ;)

Cel: powrót do formy po 2 ciążach

PO

Moveman - Rezultaty - Magda

MAGDA


PRZED / PO

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty
Moveman - Rezultaty - Magda

Najważniejsza metamorfoza mojej żony ;)

Cel: powrót do formy po 2 ciążach

MATEUSZ


PRZED

Moveman - Rezultaty - Mateusz

Cel: redukcja masy ciała, wzrost wydolności i siły

Czas: 3 miesiące

Waga: -6 kg

Obwód w pasie: -10 cm

Metody treningowe: 2 jednostki treningu siłowego + 1 trening obwodowy

PO

Moveman - Rezultaty - Mateusz

„Emil jest profesjonalistą w swoim zawodzie. Nasza współpraca miała potrwać do 3 miesięcy jednakże super efekty treningów prowadzonych przez Emila spowodowały, że trenowałem z nim ponad 7 miesięcy. Polecam Emila jako trenera personalnego oraz jego zajęcia z doskonalenia pływania na basenie”


∼ Mateusz

MATEUSZ


PRZED / PO

Moveman - Rezultaty - Mateusz
Moveman - Rezultaty - Mateusz

Cel: redukcja masy ciała, wzrost wydolności i siły

Czas: 3 miesiące

Waga: -6 kg

Obwód w pasie: -10 cm

Metody treningowe: 2 jednostki treningu siłowego + 1 trening obwodowy

„Emil jest profesjonalistą w swoim zawodzie. Nasza współpraca miała potrwać do 3 miesięcy jednakże super efekty treningów prowadzonych przez Emila spowodowały, że trenowałem z nim ponad 7 miesięcy. Polecam Emila jako trenera personalnego oraz jego zajęcia z doskonalenia pływania na basenie”


∼ Mateusz

OLA


PRZED

Moveman - Rezultaty - Ola

Cel: poprawa wyglądu ramion, pośladków i brzucha

Czas: 3 miesiące

Waga: znaczna redukcja tkanki tłuszczowej w okolicach ramion, brzucha, nóg i pośladków

Metody treningowe: 2x trening siłowy z priorytetem na mięśnie pośladków, nóg i brzucha + 1 trening areobowy

PO

Moveman - Rezultaty - Ola

„Zdecydowanie polecam Emila jako trenera :) Konkretny i miły zarazem!!! ”


∼ Ola

OLA


PRZED / PO

Moveman - Rezultaty - Ola
Moveman - Rezultaty - Ola

Cel: poprawa wyglądu ramion, pośladków i brzucha

Czas: 3 miesiące

Waga: znaczna redukcja tkanki tłuszczowej w okolicach ramion, brzucha, nóg i pośladków

Metody treningowe: 2x trening siłowy z priorytetem na mięśnie pośladków, nóg i brzucha + 1 trening areobowy

„Zdecydowanie polecam Emila jako trenera :) Konkretny i miły zarazem!!! ”


∼ Ola

.

ADAM


PRZED

Moveman - Rezultaty - Adam

Cel: redukcja masy ciała

Czas: 12 miesięcy

Waga: -21 kg

Obwód w pasie: -23 cm

Metody treningowe: z racji długiego czasu współpracy zastosowałem różne metody treningowe które zmieniały się cyklicznie

PO

Moveman - Trener Personalny / Rezultaty

„Ćwiczenia z Emilem Strumińskim całkowicie odmieniły moje życie. 21 kg mniej (i cały czas waga spada) zdrowy tryb życia, odpowiednia dieta i siła wynikająca z kondycji, jaką udało się wykształcić już w stosunkowo krótkim czasie treningów, to tylko niektóre z pozytywnych skutków ćwiczeń. Dodam, że Trener posiada ogromną kulturę osobistą, jest zawsze dyskretny, punktualny, przygotowany i dokłada wszelkich starań, by czas na zajęciach był wykorzystany w stu procentach efektywnie. Emil, teraz prywatnie: bardzo dziękuje Ci za poświęcany mi czas, za moją figurę i super samopoczucie. ”


∼ Adam

ADAM


PRZED / PO

Moveman - Rezultaty - Adam
Moveman - Trener Personalny / Rezultaty

Cel: redukcja masy ciała

Czas: 12 miesięcy

Waga: -21 kg

Obwód w pasie: -23 cm

Metody treningowe: z racji długiego czasu współpracy zastosowałem różne metody treningowe które zmieniały się cyklicznie

„Ćwiczenia z Emilem Strumińskim całkowicie odmieniły moje życie. 21 kg mniej (i cały czas waga spada) zdrowy tryb życia, odpowiednia dieta i siła wynikająca z kondycji, jaką udało się wykształcić już w stosunkowo krótkim czasie treningów, to tylko niektóre z pozytywnych skutków ćwiczeń. Dodam, że Trener posiada ogromną kulturę osobistą, jest zawsze dyskretny, punktualny, przygotowany i dokłada wszelkich starań, by czas na zajęciach był wykorzystany w stu procentach efektywnie. Emil, teraz prywatnie: bardzo dziękuje Ci za poświęcany mi czas, za moją figurę i super samopoczucie. ”


∼ Adam

FEDERICO


PRZED

Moveman - Rezultaty - Federico

Cel: budowa masy mięśniowej, rekompozycja ciała

Czas: 3 miesiące

Metody treningowe: 2x/tyg trening siłowy całego ciała.

PO

Moveman - Rezultaty - Federico

„Emil is a complete, optimal prepared and expert personal trainer: just follow his indications to achieve any result! I trust on him and I would recommend him to everyone! ”


∼ Federico

FEDERICO


PRZED / PO

Moveman - Rezultaty - Federico
Moveman - Rezultaty - Federico

Cel: budowa masy mięśniowej, rekompozycja ciała

Czas: 3 miesiące

Metody treningowe: 2x/tyg trening siłowy całego ciała.

„Emil is a complete, optimal prepared and expert personal trainer: just follow his indications to achieve any result! I trust on him and I would recommend him to everyone! ”


∼ Federico

xxx


PRZED

Moveman - Trener Personalny / RezultatyMoveman - Trener Personalny / Rezultaty

Cel: budowa masy mięśniowej, rekompozycja ciała

Czas: 3 miesiące

Metody treningowe: 2x/tyg trening siłowy całego ciała.

PO

Moveman - Trener Personalny / RezultatyMoveman - Trener Personalny / Rezultaty

„”



PRZED / PO

Moveman - Trener Personalny / RezultatyMoveman - Trener Personalny / Rezultaty
Moveman - Trener Personalny / RezultatyMoveman - Trener Personalny / Rezultaty

Cel: budowa masy mięśniowej, rekompozycja ciała

Czas: 3 miesiące

Metody treningowe: 2x/tyg trening siłowy całego ciała.